JTR mengalu-alukan tuan puan untuk membaca tulisan dalam blog ini bagi manfaat tuan puan
Photobucket

Ahad, 21 Februari 2010

Poll Wajah Baru JTR

Posted by Abu Hannan On 8:47:00 PTG 9 comments

Apa Pandangan Anda?

9 Komen:

Assm! Setuju sangat dengan wajah baru JTR. Sesuai dengan tema saudara dan juga angkatan blogger FOM. Tahniah saya ucapkan. Usaha gigih anda dan barisan FOM saya amat hargai secara peribadi

Hanya sedikit soalan....sudahkah saudara melihat sekeliling kawasan pengajian dan kampus saudara, adakah terhindar dari jaringan konpirasi yang diisukan?

mata dua.

Terima kasih kepada mata dua, sejak saudara menanyakan soalan yg sama, saya selalu terfikir akan isu ini, hanya Allah sahja yg tau di kawasan kampus saya punya jaringn konspirasi atau tidak, anda yg menanyakan soalan ini, adakah anda punya perkara yg ingin dikongsi?

Saudara Abu Hannan,

Saya boleh kongsikan tapi ianya akan mcabar minda dan juga hal-hal peribadi. Buat sementara biar saudara sini buat kajian tersendiri sebagaicontoh logo dan lambang yang digunakan oleh negara tersebut.
mata dua.

kepada mata dua, boleh emel sy? kita akan berbncang pnjang mengenai hal ini...

Tadi macam ada comment tapi hilang la pula. Saya rasa kalau JTR tak buat banyak widget dah ok kot. Tadi saya nak cari butang comment pun ambik 10 saat hehe. Lagipun senang nak load. Kalau pasal pengiklanan boleh diletakkan di satu bahagian yang sesuai. Ini akan memudahkan process pembacaan dan juga pemberian komentar. Terima kasih. Keep up the good work JTR!

Terima kasih Qubezo, cdgangan awk utk butang comment macm mane? terima kasih atas cadangan bernas awk..

yup..btol2..widget byk2 mcm serabut cket la...tp rasanya kelabu kat blkng ni mcm malap cket la...lbh sesuai wrna yg dulu background ni..tp...skang nmpk cntik..cuma malap cket je...well done

Oo, yeke, sy pun dah rase yg warna kelabu ni mcm malap.. insyaAllah akan saya ubah secepat mungkin seblum masuk entri terbaru...

:)..apa2 pn..ell done atas sume usaha yg dilakukan dalam memberi kesedaran pada semua umat islam.. :)

Catat Ulasan

Pada pendapat anda?

Perjalanan

Tembusi Petra, Jordan Slideshow: BenTaleb’s trip was created by TripAdvisor. Create a free slideshow with music from your travel photos.
Sabda Baginda SAW ; "Ketahuilah ia (Dajjal) berada di laut Syam atau laut Yaman.. akan datang dari arah timur (lalu menunjukkan dengan tangan baginda).."[Riwayat Muslim]. Daripada Abi Bakr al-Siddiq r.a, sabda Baginda SAW, "Dajjal akan muncul ke bumi dari arah timur bernama KHURASAN." [Riwayat al-Tirmizi]. Daripada Anas bin Malik r.a, sabda Baginda SAW, "Dajjal akan keluar dari kota Yahudi ISFAHAN (Khurasan, IRAN) bersama 70,000 penduduk ISFAHAN". [Fath al-Rabbani Tartib Musnad Ahmad. Ibn Hajar berkata : "Sahih"]. Ibn Kathir berkata, Dajal pada mulanya akan muncul dari ISFAHAN dari sebuah kota Yahudi [al-Nihayah fi al-Fitan wa al-Malahim]. ISFAHAN adalah sebuah bandar terbesar YAHUDI di Iran dan pusat loji nuklear Iran pada masa kini.