JTR menyeru pemuda-pemuda agar percepatkan mendaftar sebagai pemilih, jangan sia-siakan masa hadapan negara kita

Sabtu, 12 Jun 2010

Mesej Bawah Sedar World Cup 2010

Posted by Abu Hannan On 4:44:00 PTG 54 comments

Jika anda datang ke negara-negara arab timur tengah sekarang, pasti anda juga akan merasakan anda berada di negara Brazil, Spain, Italy, Argentina dan lain-lain. Ini pengalaman saya selama berada di Jordan dan baru pulang dari Syria. Demam penduduk tempatan lebih teruk nampaknya. Bendera negara pilihan mereka digantung dan dikibar di hadapan rumah dan kedai-kedai mereka. Macam-macam perangai dunia akhir zaman. Media antarabangsa sudah berjaya mengalih pandangan masyarakat antarabangsa kepada dunia buang masa, lalai dan leka. 


Normalisasi Mukaddimah Zina & Promosi Zina
South Africa has said that it needs one billion condoms in 2010, due in large part to the upcoming soccer tournament. A batch of 42 million is already headed to the host nation by way of Britain. According to the Guardian, one billion condoms would represent a substantial increase from the country's typical supply: Some 450m male condoms are distributed in South Africa every year but, with 16 million sexually active men and one of the highest HIV infection rates in the world, there are never enough. In addition to the surge of condoms, 40,000 prostitues are expected to enter South Africa during the World Cup. klik untuk sumber
Walaupun mendapat tentang dari pihak gereja mereka, tentangan tidak dihiraukan. Suasana ini sengaja digambarkan dengan wanita-wanita yang berpakaian menjolok mata seolah-olah sebagai mempromosi hubungan sex. Saya terkejut apabila mendengar laporan dari bilik berita al-Jazeera semalam yang mengeluarkan fakta berkenaan penjualan kondom yang terlalu tinggi sempena piala dunia ini. Ini sesuatu perkembangan yang sangat berbahaya. Apa kata pihak gereja mereka? klik di sini.

Ini pula saya quote dari blog peminat bola:
Fan Girl Africa World Cup 2010 has arrived, many Hotels and restaurants are already full with visitors. The Hotels provide entertainment as well as many Restaurants are providing food that is super expensive. Brazil Grils Fans in Africa World Cup 2010 Show the Spirit, Sexy and Hot

Sifat kebinatangan seperti ini boleh anda cari di dalam protokol zionis.
Protokol 13 : Untuk melengkapi usaha-usaha memonopoli dan mempercepatkan proses keruntuhan kaum industrialis dari kalangan bukan Yahudi, di samping terus mendorong adanya spekulasi itu, maka bangsa Yahudi menyebarkan projek-projek kemewahan, badan pertunjukan di kalangan bukan Yahudi kerana semuanya ini akan menelan kekayaan mereka. Untuk mengalihkan perhatian orang-orang bukan Yahudi dari memikirkan persoalan politik, maka agen-agen Yahudi hendaklah membawa mereka kepada kegiatan-kegiatan hiburan, olahraga (sukan), pesta-pesta, pertandingan-pertandingan kesenian, kebudayaan dan lain-lain lagi.

Sebuah persoalan yang kita mesti dan wajib jawab, adakah kita ingin melengkapkan protokol tersebut dengan menjadikan diri kita sebahagian dari mangsa mereka?
Satanic Symbolism 


Jahbulon adalah salah satu dari amalan ritual ketuhanan puak freemason. Ia cuba menonjolkan ciri-ciri kesyaitanan.

(jika anda menyaksikan video ini, abaikan mesej terakhir video ini)

Horus was a popular Egyptian god who was the son of Osiris and Isis. Osiris and Horus were both solar deities. Osiris was the setting sun, Horus the rising sun. The Pharoah was considered to be an incarnation of Horus (also known as “Amen-Ra,” the sun god). The story of Horus can be found in “The Egyptian Book of the Dead (also known as the “Papyrus of Ani”) written over 3,000 years before the birth of Jesus.
Acara Untuk Mengalih Pandang 

Perlu kita ingat, menganjurkan acara bertaraf dunia secara besar-besaran ini adalah salah satu dari cara puak ini untuk mengalih pandangan masyarakat dari isu-isu penting umat selain memberi mereka masa yang sesuai untuk menyusun dan menjalankan aktiviti mereka. Dengan cara melekakan masyarakat dunia, mereka boleh bergerak tanpa ada siapa yang sedar aktiviti penting mereka.

Persoalan,
1. Apa yang sedang terjadi di Semenanjung Gaza, Bosnia, masyarakat sunnah di Iraq sekarang ini?
2. Apakah anda tahu pertemuan-pertemuan sulit mereka diatur pada waktu ini?
3. Apa anda tahu, kewangan mereka kembali kukuh dengan adanya acara sebegini?
4. Apa anda tahu, berapa ramai muslim tidak lagi punya rasa marah walaupun di dalam hati apabila melihat wanita separuh bogel melompat-lompat dihadapan mereka?

Jawapan yang mudah, sebilangan besar dari kita tidak tahu sebahagian dari jawapan kepada persoalan di atas. Inilah peranan media mereka dan kotak sihir mereka, iaitu televisyen. Media sekarang ini sama ada yang benar-benar berperanan untuk mengalihkan pandangan atau mereka yang secara tidak sengaja turut mengalihkan pandangan masyarakat dunia kini sedang aktif mengeluarkan isu-isu berkaitan bola. Secara logikalnya, adakah 'bola sepak' tiba-tiba' boleh menjadi isu terbesar dan terpenting untuk dunia? bukankah isu yang agak penting sekarang ini adalah isu kejatuhan ekonomi dan isu flotilla (walaupun ini termasuk dalam perancangan mereka)? Ini bagi saya sesuatu yang janggal dan sangat mustahil. Anda boleh lihat contoh berkaitan media control & mind control:
Semalam ramai yang marah dan sangat emosi bila media mengeluarkan isu serangan israel terhadap flotilla. Dua hari kemudian, muka-muka yang marah ini tadi bersorak kegembiraan apabila terasminya piala dunia 2010.
 Ini contoh yang sangat mudah bagaimana mereka mengawal emosi masyarakat dunia. Sungguh licik dan berperancangan. Renung-renungkanlah.

Penghinaan Terhormat Untuk Bangsa Arab

Menurut pemerhatian saya sebagai salah seorang rakyat Malaysia yang sekarang berada di negara Arab, pelbagai cara yang digunakan oleh mereka dalam mengheret masyarakat sivil dan pemimpin arab dalam suatu lembah yang dilihat mundur lagi hina.

Kalau sebelum ini, kita tahu bahawa bangsa Arab Islam adalah bangsa yang apabila disebut nama mereka, mereka itu dikalangan orang-orang baik. Ya, ini memang pernah berlaku. Tetapi setelah lama penjajahan psikologi berlaku masyarakat arab kini seolah tidak sedar bahawa mereka sebenarnya sedang dihina secara terhormat. Apa yang dimaksudkan dengan penghinaan secara terhormat? Ia memberi maksud, bagaimana pihak musuh melakukan perancangan yang teliti dan jinak dalam mengubah culture masyarakat arab dari yang benar-benar berprinsip sehingga budaya ikut-ikutan dan menjijikkan. Bagi saya, Arab itu tidak sesuai dengan perangai yang buruk kerana mereka lebih dahulu menerima Islam dari kita.

Jika anda pernah ke negara-negara timur tengah, bukalah kotak sihir yang ada. Kotak sihir yang saya maksudkan ialah Televisyen. Begitu hinanya masyarakat arab ini dipertontonkan kepada bangsa mereka sendiri. Menjadi pelik apabila mereka masih dalam keadaan biasa dan statik apabila bangasa mereka dipertontonkan seperti itu. Saya sarankan untuk anda tonton siri The Arrivals yang mengisahkan bagaimana industri perfileman mereka berusaha untuk melakukan aktiviti penghinaan ini dan kemudian , mari kita lihat video promo Piala Dunia 2010 ini.


Lihat ini pula


Pesanan Ikhlas

Menjadi ummah yang punya kekuatan dari sudut fizikal dan mental itu sangat dituntut oleh Islam, dan keselarasan kedua-dua elemen tersebut perlu betul-betul seimbangan. Muslim yang sebenar akan berasa marah apabila ada pihak yang cuba untuk menodai ketinggian dan keluhuran maruah manusia yang dimuliakan oleh Islam. Saya risau jika ada dikalangan umat Islam hari ini yang masih boleh tersenyum apabila melihat maksiat dihadapan matanya.

Nabi s.a.w bersabda:
وعن أبي سعيد الخدري -رضى الله عنه- قال: سمعت رسول الله -صلى الله عليه وسلم- يقول: من رأى منكم منكرا، فليغيره بيده، فإن لم يستطع فبلسانه، فإن لم يستطع فبقلبه، وذلك أضعف الإيمان - رواه مسلم .

Ertinya: “Sesiapa sahaja di kalangan kamu yang melihat kemungkaran, maka ubahlah dengan tangannya. Jika dia tidak mampu, maka ubahlah dengan lidahnya dan jika dia tidak mampu (walau hanya dengan lidah), maka ubahlah dengan hatinya. Dan itu adalah selemah-lemah iman”. Hadis riwayat Muslim

Perancangan mereka sememangnya sangat bahaya untuk aqidah dan akhlak muslim, Anda sendiri boleh rujuk protokol-protokol mereka bagaimana mereka merosakkan manusia sejagat serta mengambil tampuk pemerintahan dunia berteraskan nafsu dan berjiwa syaitan. Jika anda duduk sahaja tanpa ada rasa ingin bermujahadah menentang musuh yang nyata ini, anda telah melakukan kesilapan yang besar. Saya hanya mampu menasihati dan memberi cara menyedarkan kita dari tipu daya musuh. Pilihan ditangan kita. Apa pun sebagai seorang yang mengambil jalan tengah, saya suka akan mesej ini:

(Dengan menyiarkan logo parti tersebut, tidak bermakna penulis menyokong parti berkenaan)

54 Komen:

macam-macamla depa ni.....:(

slm,

ustaz, sy amat berminat sekali dgn segala artikel dlm web ustaz ni, dn saya salah seorg pengkaji illuminiti ni juga, cuma jika berseorangan amat sukar utk sy...jika boleh sy join ustaz or dptkn source2 terbaik bg pendedahn illuminiti kpd masyarakat...ni blog sy

http://www.abuhusna2010.blogspot.com/

harap membantu.

salam..

setiap agenda besar dunia pasti didalangi Zionis..umat Islam khusus di Malaysia mula leka dan lupa kewajipan utama mereka.Saat ini ramai yang berhimpun bukan untuk menentang penindasan di Palestina tapi melihat kehebatan pemain pujaan mereka.Perhimpunan untuk Palestina lesap begitu sahaja.nampaknya agenda Zionis menang lagi.

Subhanallah.

Di saat saudara seagama dizalimi ki palestin, kita bersuka ria tgk bola... panas sekejap jer... pastu lesap...

persembahan pembukaannya juga penuh dgn unsur kefiraunan..insyaAllah akan saya dedahkan dalam freeourmind-blog.blogspot.com kelak.

-wanariefimran-

pohon kebenaran paparkan di http://muslimkualiti.blogspot.com/

artikel bagus
tapi ada baek tak perlu papar gambar perempuan sexy tu

kita ni asyik menyalah kan musuh aje.....abes tu yg kita ni dok gaduh sama2 sendiri tu benda...
kt pelestin tu...kalo si hamas dgn fatah pn sama2 pn gaduh benda..
negara2 sunnah pluk semua pengecut...harapkan iran negara syiah tu aje berani...
musuh tu la keja depa..dh nama pn musuh..yg kita ni la kena betulkan diri kita..bersatu padu...bukannya bg lalaun,,,bg kem tentera amerika kt tempat kita utk serang iraq..
mungkin dh takdir...turun imam mahdi n nabi isa br nk bersatu n umat islam jd kuat

kepada A.K.A mrCB, niat anda semamangnya harus dipuji, namun di sana ada baiknya sy memberi sedikit nasiht.

1. Kuatkan ilmu2 asas agama terutama aqidah sebelum kita meneruskan pengkajian. ini kerana kita juga akan mempelajari aqidah mereka yang sangat bertentangn dgn aqidah Islam.

2. Perkukuhkan ilmu2 berkaitan dengan hadith2 nabi s.a.w. Ini kerana, sebahgian besar yg saya lihat terlalu bersmngat utk mengkaji hal2 ini tetapi apabila berhujjah, dalil2 hadith yang digunakan tidak tepat dan banyak hdith yg digunakan dhaif bahkan maudhu'.

3. Elakkan terlalu obses apabila anda melakukan research mengenai hal2 ini. Ini untuk mengelakkan kita tidak mengaitkan seluruh yg 'nampak serupa'dengn agenda jahat mereka. seperti contoh "mencabut tikar getah hitam putih kerana ia seperti checkered floor yg diamalkan oleh puak freemasonry". Harap dapt memahami apa yg ingin sy smpaikan...

4. Rujuk dari sumber2 terpelajar seperti mereka yg benar2 mengkaji. dalam hal ini, saya mencadangkan beberapa orang untuk dijadikan rujukan:
a) Dr Sulaiman Noordin (sejarah pemikiran 1)
b) Ismail Omar (Manhaj Ahli Sunnah Wal Jamaah) ASWJ.

5. Perkuatkan pengkajian mengenai hal2 berkaitan agama Islam sendiri. Sejauh mana Islam yang diamalkan secara turun termurun ini benar2 selari dengan apa yg ingin disampaikan oleh Al-Quran dan mengikut piawaian Rasulullah. Kajian ini mungkin meliputi apa yg orang kata sunnah, tetapi hakikatnya tidak, dan apa yg orang kata tidak tetapi hakikatnya ia Sunnah..

Semoga kita dpt hayati keseluruhan yg sy cuba bawa agar kita lebih berhati2 dlm mengkaji isu ini. sekian, wassalam.

Teruskan usaha FOM! JTR akan sentiasa bersama anda!

bermanfaat sungguh artikel ni..nice!

walaupun saya lelaki tapi sikit pun xde rasa nak tengok bola. pelik orang sanggup bangun tengah2 pagi semata-mata nak tengok bola. pelik orang sanggup tengok bola pergi stadium berasak-asak dengan segala macam manusia beratur menunggu berjam-jam lamanya. entah mana maruah dicampak.

tuan mod.. rasanyer kalau gambar pompuan tu kabur sikit dekat lurah tu rasa nyer ok kot... tertonjol sedikit la...

JTR,

tak payah letak langsung gambar perempuan seksi tu lebih baik. kerana pada setiap satu mata yang memandang, dan terdorong ke arah kemaksiatan, JTR tak pasal-pasal dapat 'saham'.

btw, great article! thank you for highlighting them up.

assalamualaikum
sedara boleh tukar link minat blog ni http://satu-23.blogspot.com

salam kepada semua, terima kasih kerna mmberi cdgn untuk JTR membuang gambar wanita seksi. Alhamdulillah, pembaca JTR masih dikurniakan iman untuk menggugurkan gambar tersebut..
Alhamdulillah! alhamdulillah!

Nice artkel ni! Sy trtrik dgn nasihat us sufian dlm komen blas kpd pgkaji2 freemson. Tahniah JTR
-studnt yarmouk uni.

cube perhatikan lirik lagu tu..
sy terperasan antara lirik2 nye..

singing songs underneath that sun
lets rejoice in the beautiful game
and together at the ends of the day

we all say
for your information know that you'll find your dream
give me your hand
cheer with your flag
this flag..this flag

=============================================
(singing songs underneath that sun)
sun at the top of the piramid??
damn!
=============================================
(and together at the ends of the day)
siap ajk ikut dyeorg..
=============================================
(cheer with your flag
this flag..this flag)
bendera dengan kepala horus yang dye suh kite kibar??WTF!!!!
=============================================

lagu versi arab ni dinyanyikan oleh
nancy ajram < duta COKE milik orang yahudi..

oooooooOOO OOOooooo
give me freedom
give me fire
give me reason
take me higher

===================================
anda yakin ke yg dia sebut tu ooooOOOo??
atau OM nama tuhan yang diaorg sembah??
lihat btol2 lirik ni..seolah2 meminta dr sesuatu..

siapa yg boleh bawa keluar maksud tersirat lirik tersebut..?

kalau perhati betul2..kat background tu de rupa bndera yahudi yg blum dsmbung...

Ya, mmg terdpt satu video, pemain bola sepak berkulit hitam mengibarkan bendera israel...

Astaghfirullahalazim!!

Harap diikuti dengan tindakan terbaik!

salam..saya hendak bertanya sedikit..mungkin terkeluar sedikit dari skop ny..SABDA BAGINDA SAW..islam itu bermula dlm keadan ganjil,dan ia akan kembali ganjil sebagaimana ia bermula,maka beruntunglh mereka yang ganjil,"siapakah org yg ganjil itu??lalu BAGINDA SAW menjawab mereka itulah org yg melakukan islah ketika fasadnya manusia... apakh maksud org melakukn islah ketika fasadnya manusia??

Terima kasih idham CEBI... Semoga kita dgolongkn dikalangan ghuraba' yg disebut Rasul itu..

salam... blh mtk izin copy artikel ini tak tuan? untuk saya sebarkan supaya mereka yang tak tahu blh mendapat ilmu dan tak trlalu tksub dgn world cup ini.

Silakn, jgn lupa untuk kredit ke blog ini..

assalamualaikum saudara sufian ..tahniah atas artikal yg bagi ana sangat bagus .ana nak tanya tentang komen pembaca tentang gmbr perempuan seksi yg diletakkan di blog saudara .sebab ana juga ada buat artikal tentang lady gaga dan ada letak kan gmbr nya ..video nya ana tak brani nak letak sbb bagi ana video nya sgt tidak sihat utk ditonton ..tapi dlm soal lain pula ,jika org tak tgk video tu ..mereka takkan faham ,dan takkan nampak siapa Gaga yang sebenarnya... bagaimana pendapat saudara ?

shukran - izdyhar

salam sejahtera kpd saudri Izdyhar, semoga diberi ganjara oleh Allah atas usaha dakwah kita sekalian.

Merujuk kpada persoalan yg saudri timbulkan, disana mungkin terdpt pendpt yg berbeza. Dari sudut usul hukumnya, menaygkan gmbr wanita sebegitu adalah haram. Saya juga amat bersetuju dgn komen yg diberikan kepada JTR untuk membuang gambar tersebut. Walaubagaimana pun, dari satu sudut, saya brpendpt bahawa, kita sekarang hidup di dalam realiti yang sangat dibajai fitnah akhir zaman, atas sebab realiti inilah, sy berpndapt untuk kita berkongsi realiti tersbut agar kita sedar bahwa bagaimana kehidupan masyrakat sekarang ini. Tidak bermaksud saya redha dengan mengeluarkan gmbr tersebut, tetapi sy ingin menyebut realiti masyrakat yg dirosakkan oleh satanist hari ini jauh dari agama. Sebagai seorang pendakwah kita wajib berhadapn dgn realiti yg penuh ketidak senonohan ini, juga sekurang-kurangnya, kita sedar di mana tahap keimanan kita bila kita melihat realiti tersebut.

Sekian, sekiranya saya tersilap harap dimaafkan dan diperbetul.

Semoga diberi ganjaran oleh Allah atas usaha dakwah kita sekalian ,Amin .

Terima kasih atas pendapat yg diberi dan ana memang bersependapatan begitu juga. Namun ana cuma mahu kepastian maka sebab itu ana tanya kepada orang yang lebih matang dalam bidang ni seperti saudara sufian .Shukran =) .Semoga iman kita dipertingkatkan dari hari ke hari untuk menjalani realiti hidup yang penuh dgn ketidaksenonohan ini ..Insya-Allah ..

sy suke..pendedahan ni...

pendedahan yg amat berani dan mnyedarkan kita...tetapi....pendedahan ini harus disebarkan kpd para pemimpin...utk mnyedarkn mereka.....
ANEP HAGEDA:)

Salam tuan..
Saya juga ingin memita izin untuk copy topic dari blog tuan..
Credit akan diberikan link blog tuan..

Artikel terbaik.. Teruskan.!

2012 = 2102 = ZION = ZION + IS + REAL = ZIONIS ISRAEL

http://epondok.wordpress.com/2010/06/14/pengaruh-zionis-yahudi-dalam-world-cup-2010-dan-olimpik-2012/

(Dengan menyiarkan logo parti tersebut, tidak bermakna penulis menyokong parti berkenaan)

- Tuan Penulis, pada pandangan saya Wajib menyokong parti tersebut selagi mana apa yang dibawa mereka adalah untuk memartabatkan Islam walaupun tidak dinafikan mereka juga punya banyak kelemahan. Sama-samalah membantu dalam ketakwaan dan kebenaran. Apapun, artikel yang disiarkan amat baik dan bagus untuk ummah. Tahniah. Barakallah Fik.. (Mohd Shahrul, Ledang Johor)

PADA PENDAPAT SAYA, JIKA ANDA INGIN BERSIKAP NEGATIF, PASTI BERJAYA MELIHAT SEGALANYA DARI ASPEK NEGATIF DAN sekiranya melihat segalanya dengan sikap positif, pasti berjaya juga.

Segalanya ialah dari individu itu sendiri.

Untuk pengetahuan saudari sekalian,
JABULANI bermaksud "rejoice" or "brings joy" atau "membawa kegembiraan".

Sila fikirkan sekali lagi.

salam

Subhanallah. ..
yang saya tahu k'naan adalah orang muslim
lirik lagu tu dia yang tulis bedasarkan tempat asal dia..
tak sangka ada maksud lain

bila saya tgk video ni.. saya teringat entri ni..

http://www.youtube.com/watch?v=dIkJheFHL4E&feature=related

Terpulang kepada kita yang sebenarnya, yang penting, setiap yang kita lakukan hari, mesti ada ruh Islam di dalamnya. Ini supaya, kita tidak sia2 melakukannya dan juga tidak mudah tertipu...

Lihatlah apabila sukan dijauhikan dengan ruh Islam, pergaulan bebas, judi, terdedah sana dan sini.

saya ade full version the arrival...siap ade subtitile lg...sape nk?

saya ade full version the arrival...siap ade subtitile lg...sape nk? arzuco23@gmail.com

Zionist hendak menghancurkan islam secara keganasan tak dapat. Kerana setiap hari bangkit seorang fisabillilah, setiap hari lebih ramai umat dunia memeluk islam.. Tapi zonist bole bunuh islam dengan cara buat orang islam tak kenal islam, orang islam dilekakan dan semakin lama semakin hanyut.

lihat pada logo WC 2010.. bola yg ditendang berbentuk bulan sabit dan bintang... perhatikan.. kebetulan?

-...-

Untuk maklumat tambahan, boleh rujuk Blog FOM berkenaan Piala Dunia 2010 dan amalan ritual masonic...

org gombak jugak yang wat poster terbaek kat bwh uh! hehehe

salam..nk dapat kat mne video "the arrival " 2?

alhamdulillah,
memang anda semua bijak dalm merungkaikan maksud yng tersirat di sebalik peristiwa2 yg berlaku....

Salam,

Boleh saya tahu apa yg Yahudi selalu buat untuk menyesatkan umat Islam? Sebab saya takut, manalah tahu ada perbuatan atau percakapan saya menyerupai mereka? TQ

Catat Ulasan

Pada pendapat anda?

Perjalanan

Tembusi Petra, Jordan Slideshow: BenTaleb’s trip was created by TripAdvisor. Create a free slideshow with music from your travel photos.
Sabda Baginda SAW ; "Ketahuilah ia (Dajjal) berada di laut Syam atau laut Yaman.. akan datang dari arah timur (lalu menunjukkan dengan tangan baginda).."[Riwayat Muslim]. Daripada Abi Bakr al-Siddiq r.a, sabda Baginda SAW, "Dajjal akan muncul ke bumi dari arah timur bernama KHURASAN." [Riwayat al-Tirmizi]. Daripada Anas bin Malik r.a, sabda Baginda SAW, "Dajjal akan keluar dari kota Yahudi ISFAHAN (Khurasan, IRAN) bersama 70,000 penduduk ISFAHAN". [Fath al-Rabbani Tartib Musnad Ahmad. Ibn Hajar berkata : "Sahih"]. Ibn Kathir berkata, Dajal pada mulanya akan muncul dari ISFAHAN dari sebuah kota Yahudi [al-Nihayah fi al-Fitan wa al-Malahim]. ISFAHAN adalah sebuah bandar terbesar YAHUDI di Iran dan pusat loji nuklear Iran pada masa kini.