JTR mengalu-alukan tuan puan untuk membaca tulisan dalam blog ini bagi manfaat tuan puan
Photobucket

Isnin, 2 Mei 2011

Kematian Osama PALSU?

Posted by Abu Hannan On 8:10:00 PTG 13 comments




Gambar ini menunjukkan wajah Osama Ben Laden yang telah mati dibunuh disiar di televisyen Pakistan dan di ambil oleh Akhbar berbahasa inggeris.

Gambar berlumuran darah seorang laki-laki dengan rambut kusut dan mata kosong setengah terbuka,  telah beredar di internet selama dua tahun terakhir. Ini digunakan di halaman depan Mail, Times, Telegraph, Sun dan website Mirror, meskipun cepat dihapuskan selepas kepalsuan gambar itu tersebar di laman sosial Twitter.

Nampaknya gambar palsu yang awalnya diterbitkan oleh surat khabar Timur Tengah talian themedialine.org pada tarikh 29 April 2009,
dengan amaran dari editor bahawa itu "tidak dapat memastikan apakah foto tersebut asli atau tidak".
  

13 Komen:

aah.. osama tu ujud ke tak? saja amerika buat propaganda.. padahal motif dia??

sume ni proses iluminati..byk2kan beramal dan berdoa kepada allah SWT

ready perang ... ww3 dah nak start!

memang comform "FAKE", jangan la percaya. Ada helah tu, silap2 Iran kena nuke oleh Israel. Mana tau..

Allah sentiasa bersama orang yang berada di jalan yang benar.

Salam. osama tidak pernah wujud pun.
osama ni 'hasil' dari org amerika.
diorg nk smbunyikn. tapi ramai yg dh taw

hairan.....obama membuat kenyataan diri sendiri(osama) mati? Mungkin dh terlalu suntuk masa untuk THH and the gang untuk mencetuskan WW3 stelah operasi di LIBYA gagal menarik ramai mujahiddin untuk pakej "mati untuk syurga". mungkin berlaku sedikit pertelingkahan atas ketamakan mereka membuat WW3 tidak bermula. Agenda seterusnya..... krisis makanan akan dimulakan.

Penonton Lawak Antarabangsa

hidup di dunia ni hanya sementara..

watak osama sengaja dimainkan oleh amerika dan zionis untuk mengatakan Islam adalah dalang 11/9. Pelbagai statement berkenaan osama yang dikeluarkan Obama sangat2 memperlihatkan kepada kita bahawa osama adalah watak yang dicipta dan bukannya musuh no 1 Amerika. Antaranya, Obama tidak berkeinginan untuk menyebarkan gambar kematian osama (walhal gambar telah tersebar), jasad osama dibuang di laut, bukti kukuh menunjukkan osama sebenarnya tidak mati seperti yg dilaporkan.

saksikan layar pentas dunia hari ini. Pelakon utama lakon layar zaman ini ialah:
1. Amerika (watak utama)
2. Israel (juga watak utama yang kononnya berada di bawah Amerika walhal dia adalah mastermind dalam lakonan ini.
3. Iran (pelakon terbaik timur tengah dan dunia Islam yg kononnya membela Islam walhal dia antara sekutu kuat zionis di Timur tengah untuk menubuhkan gagasan Safawiyah (syiah) antara lubnan dan Iran untuk menyerang negara utama terletakkan Tanah Suci Umat Islam iaitu Saudi Arabia.
4. Negara-negara lain (sebagai pelakon tambahan)

semoga Allah melindungi kita semua.

mane imam mahdi ni.. harap kite semua dijodohkan dgn baginda..dunia ni dah teruk sangat dgn pelbagai fitnah....

Catat Ulasan

Pada pendapat anda?

Perjalanan

Tembusi Petra, Jordan Slideshow: BenTaleb’s trip was created by TripAdvisor. Create a free slideshow with music from your travel photos.
Sabda Baginda SAW ; "Ketahuilah ia (Dajjal) berada di laut Syam atau laut Yaman.. akan datang dari arah timur (lalu menunjukkan dengan tangan baginda).."[Riwayat Muslim]. Daripada Abi Bakr al-Siddiq r.a, sabda Baginda SAW, "Dajjal akan muncul ke bumi dari arah timur bernama KHURASAN." [Riwayat al-Tirmizi]. Daripada Anas bin Malik r.a, sabda Baginda SAW, "Dajjal akan keluar dari kota Yahudi ISFAHAN (Khurasan, IRAN) bersama 70,000 penduduk ISFAHAN". [Fath al-Rabbani Tartib Musnad Ahmad. Ibn Hajar berkata : "Sahih"]. Ibn Kathir berkata, Dajal pada mulanya akan muncul dari ISFAHAN dari sebuah kota Yahudi [al-Nihayah fi al-Fitan wa al-Malahim]. ISFAHAN adalah sebuah bandar terbesar YAHUDI di Iran dan pusat loji nuklear Iran pada masa kini.